piątek, 20 lutego 2015

Liebster Blog Award, czyli trochę ciekawostek o mnie


Dziękuję za nominację Roksanie (P.S. Bardzo polecam jej bloga!). Tak więc zabieram się do odpowiadania na pytania.

1. Psy czy koty?

Od małego moim największym marzeniem było posiadanie psa, nie przepadałam za kotami, moją odpowiedzią na pytanie o ulubione zwierzę zawsze był pies. Lecz od czasu kiedy mam kota, zmieniłam o nich zdanie i teraz to one są numerem jeden. 

2. Gdzie najczęściej czytasz książki?

Najczęściej czytam w łóżku, pod ciepłym kocem, sama w pokoju i jeszcze najlepiej gdyby było jakieś jedzenie w pobliżu:) 

3. Wolisz morze czy góry?

Oczywiście że morze! Uwielbiam góry, ale to nad morzem mieszkam, tu się wychowałam i jednak wątpię czy coś mogłoby mi to zastąpić.

4. Jakiego miejsca na świecie nie chciałabyś odwiedzić?

Mówiąc szczerze nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale myślę że nie mogłabym pojechać w jakiś zimny rejon, nie lubię temperatur ujemnych.

5. Co studiujesz lub masz zamiar studiować?

Chciałabym studiować psychologię, ale zobaczymy co przyniesie czas.

6. Oglądasz jakieś seriale?

W wakacje obejrzałam Sherlocka i czekam na kolejny sezon oglądając Supernatural.

7. Gdzie najczęściej kupujesz książki?

      Nie mam ulubionego sklepu z książkami i mówiąc szczerze kupuję wszędzie, ale                                                            chyba najczęściej w Empiku.

8. Podczas kłótni wolisz iść na kompromis czy trzymasz się swojego zdania?

                  To naprawdę zależy od tego z kim się kłócę i o co, ale jestem osobą z natury upartą  więc najczęściej zostaję przy swoim, chyba że wiem że bardzo się mylę, wtedy przyznaję        komuś rację.

9. Bierzesz udział w jakimś wyzwaniu książkowym? Jakim?

Tak, biorę udział w 52 książki w 52 tygodnie, jak na razie dobrze mi idzie.

10. Na co najbardziej obecnie czekasz?

Aktualnie nie czekam na nic. 

11. Ulubiony cytat? 

Jest ich wieeeeleeeee, ale jeden z moich ulubionych to:
"Pogódź się z przeszłością, by nie psuła ci teraźniejszości" ~ Bóg nigdy nie mruga

Jeszcze raz dziękuje za nominację, a ja nominuję: 
A oto pytania: 
1. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego? 
2. Jaka jest Twoja pasja? 
3. Jakie jest Twoje ulubione danie? 
4. Największe marzenie? 
5. Jakiego gatunku muzyki słuchasz? 
6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole? 
7. Najpiękniejsze miejsce w którym byłaś to...? 
8. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego ona? 
9. Jakie jest Twoje najpiękniejsze wspomnienie?
10. Co bardziej lubisz Nutella czy masło orzechowe? 

Na tym kończę dzisiejszy post, w ten weekend napiszę recenzję Darów Anioła: Miasto Kości, także do zobaczenia! 

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytania :D tym cytatem bardzo mnie zainteresowałaś tą książką "Bóg nigdy nie mruga" :) muszę koniecznie ją kiedyś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny cytat! Bóg nigdy nie mruga już od dawna czeka w kolejce do przeczytania więc może w końcu mi się uda do niego dopchać.
    Czekam na recenzję ;)
    Zapraszam do siebie,
    http://worldofbookss.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na pytania :) Wiele słyszałam o "Bóg nie mruga".
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń