niedziela, 15 lutego 2015

"Życie jest niesprawiedliwe, ale i tak jest dobre", czyli Bóg nigdy nie mruga

Na pierwszą recenzję wybrałam tą książkę ponieważ zmieniła mój tok myślenia, autorka jest bardzo pozytywną osobą pomimo tego co ją w życiu spotkało.
Bóg nigdy nie mruga autorstwa Reginy Brett to 50 lekcji, które dają niesamowitą energię do życia. Każdy rozdział to nowa lekcja, co za tym idzie poznajemy 50 niezwykłych historii przy których nie raz pozwoliłam sobie na łzy. Autorka pomimo tego że jest osobą głęboko wierzącą, często porusza tematy wiary, nie zmusza nikogo do wyznawania jej religii, nie obraża nikogo, za co należą jej się brawa. Lekcje przydadzą się każdemu, bez względu na posiadany majątek, sytuację życiową czy status społeczny. Jeżeli ktokolwiek waha się nad przeczytaniem tej książki, niech tego nie robi tylko zabierze się do czytania:) Ja osobiście pochłonęłam książkę w dwa dni, czytałam ją w każdej wolnej chwili, w autobusie, na przerwach, wszędzie gdzie mogłam:) Autorka wydała jeszcze dwie książki z tej serii: Jesteś cudem i Bóg zawsze znajdzie Ci pracę. Bóg nigdy nie mruga to książka którą polecam każdemu:)

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada! Czekam na kolejne recenzje ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo mnie motywuje. Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Hej! Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA! Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie :) http://recenzje-rose.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń